Veelgestelde vragen

U zet uw mobiele telefoon aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat. de chauffeur neemt contact met u op om af te spreken. Zodra u uw bagage heeft begeeft u zich naar vertrekhal 2 (departure 2).

Wij begroeten u buiten voor vertrekhal 2 op de tweede rijbaan rechtdoor oversteken wanneer u draaideur F uitloopt.

Het is ook mogelijk bij het Meeting Point  opgehaald te worden tegen een meerprijs van 10 euro. Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg.

Wij zullen uw Boeking registreren en een bevestiging sturen binnen 15 minuten per e-mail en SMS.

 

Je kunt bij ons tot 8 uur vóór je gewenste ophaaltijdstip online een rit boeken.

In onze taxis kunt u contant betalen, pinnen of met creditcard betalen. Reserveert u online dan kunt u gemakkelijk via iDeal of vooruitbetalen per bank overboeking.

  • Contant in Taxi
  • Ideal (Online)
  • Visa Card (Online en in Taxi)
  • Mastercard (Online en in Taxi)
  • V-Pay (Online en in Taxi)

 

Bedrijven kunnen bij ons ook op rekening rijden. Geeft u dit vooraf aan tijdens het reserveren. Uw bedrijf krijgt achteraf van ons de factuur.

Nee, wij bieden alleen prive taxi’s en geen deeltaxi. Bij ons gaat u dus meteen naar de bestemming. Wij rijden niet om via andere adressen, tenzij u zelf met ons heeft afgesproken om onderweg bijvoorbeeld nog vrienden of familie op te halen.

Wij beschikken over universele kinderstoeltjes/maxicosis. Indien u gebruik wilt maken van de kinderstoeltjes kunt u dit aangeven op het reserveringsformulier

Voor een kinderstoeltje wordt er een toeslag van €5 in rekening gebracht.

MEER INFORMATIE OVER KINDERSTOELEN

Online gemaakte reserveringen kunt u uitsluitend online annuleren of wijzigen in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Voor reserveringen die gemaakt zijn via het Call Center, verzoeken wij u contact op te nemen met de betreffende vestiging of met het Call Center via telefoonnummer +31 (0)702601445.

U kunt uw reis tot 48 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 48 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, betaalt u een bedrag van € 20,00 aan administratiekosten.

Als u een ander vluchtnummer heeft dan u heeft doorgegeven dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons door geven door te e-mailen naar ons.

Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.

In bijna alle taxi’s zijn huisdieren toegestaan, echter u dient bij uw reservering melding te maken met wat voor een huisdier u reist.

Sedans en stationwagens vallen onder hetzelfde tarief.

Eenvoudig Online betalen

U kunt vooraf veilig online betalen via verschillende diensten, zoals iDeal, Mastercard, Visa, AMEX en Paypal. Voor ieder wat wils. U kunt natuurlijk ook contant aan de chauffeur betalen.

Welk voertuig kies ik?