Veelgestelde vragen

RESERVEREN RESERVEREN RESERVEREN
U kunt contant per rit aan de chauffeur betalen. maar kunt u ook pinnen, in al onze taxi’s is een mobiel pinapparaat aanwezig

Meet and Greet Service

Hulp nodig met reserveren?

070 260 1445

      Kinderstoeljes

CSS Accordion Slider
  • Als ik op Schiphol aankom, waar word ik dan opgewacht?

    U zet uw mobiele telefoon aan zodra u geland bent en naar de bagageband gaat. de chauffeur neemt contact met u op om af te spreken. Zodra u uw bagage heeft begeeft u zich naar vertrekhal 2 (departure 2) hiervoor gaat u met de (rol)trap of lift één etage omhoog na dat u uit de gate komt. (op de luchthaven Schiphol halen wij u op boven bij de vetrekhallen dit i.v.m. het parkeerprobleem op deze luchthaven). Wij begroeten u buiten voor vertrekhal 2 op de tweede rijbaan rechtdoor oversteken wanneer u draaideur F uitloopt. Het is ook mogelijk bij het Meeting Point  opgehaald te worden tegen een meerprijs van 10 euro. Deze informatie is bijgevoegd bij uw bevestiging mail met plattegrond , foto en tekstuele uitleg.

  • Hoe kan ik de Schiphol taxi betalen?

    U kunt contant per rit aan de chauffeur betalen. maar kunt u ook pinnen of online betalen, in al onze taxi’s is een mobiel pinapparaat aanwezig waarmee u kunt pinnen en chippen. Betalen met Credit card wordt er €5 in rekening gebracht. 

    • Cash aan de chauffeur (in de taxi)
    • PayPal (Online)
    • Ideal (Online)
    • Instant Banking (Online)
    • Visa Card (Online en in Taxi)
    • Mastercard (Online en in Taxi)
    • V-Pay (Online en in Taxi)
  • Meerdere adressen?
    Wilt u onderweg naar Schiphol nog collega's, vrienden of familie ophalen, dan is dat geen probleem. Geef het even door per telefoon via online fornulier en we rekenen de juiste prijs even voor u uit. Meestal scheelt het zo'n 10 euro per extra adres in dezelfde gemeente.
  • Moet ik de taxi delen met andere mensen?
    Nee, wij bieden alleen prive taxi's en geen deeltaxi. Bij ons gaat u dus meteen naar de bestemming. Wij rijden niet om via andere adressen, tenzij u zelf met ons heeft afgesproken om onderweg bijvoorbeeld nog vrienden of familie op te halen.
  • Kinderstoeltjes

    Wij beschikken over universele kinderstoeltjes/maxicosis. Indien u gebruik wilt maken van de kinderstoeltjes kunt u dit aangeven op het reserveringsformulier

    Voor een kinderstoeltje wordt er een toeslag van €5 in rekening gebracht.

    MEER INFORMATIE OVER KINDERSTOELEN

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen / annuleren?

    Online gemaakte reserveringen kunt u uitsluitend online annuleren of wijzigen in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen. Voor reserveringen die gemaakt zijn via het Call Center, verzoeken wij u contact op te nemen met de betreffende vestiging of met het Call Center via telefoonnummer +31 (0)702601445.

    U kunt uw reis tot 48 uur voor vertrek annuleren. Daaraan zijn geen kosten verbonden. Als een reis binnen 48 uur voor de gewenste vertrektijd wordt geannuleerd, betaalt u een bedrag van € 20,00 aan administratiekosten.

  • Ik heb een ander vluchtnummer in het buitenland gekregen, wat nu?
    Als u een ander vluchtnummer heeft dan u heeft doorgegeven dan moet u dit zo snel mogelijk aan ons door geven door te e-mailen naar ons.
  • Mijn vlucht heeft vertraging, of komt veel eerder aan.
    Dit is geen enkel probleem. Omdat u het juiste vluchtnummer heeft doorgegeven kunnen wij precies zien hoe uw vlucht ervoor staat. De chauffeur zal dus gewoon op tijd voor u klaar staan.
  • Wat betekent 'No Show'?

    Een 'no show' betekent dat wij voor niets op de afgesproken plek staan. Er is dus geen annulering geweest voor de betreffende rit.De gemaakte kosten worden in geval van ‘no show’ bij de klant in rekening gebracht.

    Het gaat dan om de kosten van een enkele reis waarbij de hoogte afhankelijk is van de regio. In de volgende gevallen brengen wij die kosten in rekening:

    • als wij voorrijden bij uw huisadres of de accommodatie waar u verblijft en u al bent vertrokken zonder te annuleren,
    • als wij op Schiphol op u wachten, u niet verschijnt en ook niet uw mobiele telefoon beantwoordt (als deze bij ons bekend is).

    ‘No show’-ritten hebben vervelende gevolgen voor onze planning, wilt u daarom altijd bij vertraging of annulering ons zo snel mogelijk informeren? U kunt ons daarvoor bereiken op: 070 260 1445.

    Aanvullend op deze algemene voorwaarden zijn de algemene voorwaarden van K.N.V.Taxi. ( zie www.knv.nl ).

  • Meer vragen?

Veelgestelde vragen

jQuery contentToggle - Accordion example #1 jQuery contentToggle - Accordion example #1
© Copyright 2006 - 2017 All Rights Reserved. Express Schiphol Taxi.